Neuromarketing
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Dostępność
nieokreślona
(2)
Placówka
Wypożyczalnia Łodygowice
(1)
Wypożyczalnia Filii Pietrzykowice
(1)
Autor
Osiński Grzegorz (1967-2022)
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Odbiorca
Dorośli
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(1)
Temat
Miłość
(2460)
Kobieta
(1251)
Relacje międzyludzkie
(1156)
Przyjaźń
(1016)
Rodzina
(877)
Neuromarketing
(-)
Tajemnica
(680)
Zabójstwo
(524)
Humor
(469)
Życie codzienne
(466)
Intrygi
(448)
Przygody
(445)
II wojna światowa (1939-1945)
(430)
Realia życia w dawnych czasach
(386)
Kobiety
(353)
Intryga
(347)
Magia
(339)
Literatura dziecięca polska
(338)
Prywatne śledztwo
(325)
Śledztwo
(309)
Wiara
(289)
Powieść obyczajowa
(283)
Arystokracja
(261)
Dzieci
(248)
Powieść polska
(246)
Małżeństwo
(245)
Tajemnica z przeszłości
(244)
Obyczaje i zwyczaje
(243)
Władcy
(241)
Literatura piękna dla młodzieży 11-14 l.
(229)
Literatura piękna dla dzieci do 8 l.
(225)
Nastolatki
(220)
Policjanci
(218)
Literatura piękna dla dzieci 9-10 l.
(210)
Przygoda
(209)
Zwierzęta
(208)
Walka o władzę
(206)
Literatura młodzieżowa polska
(185)
Konwenanse
(181)
Podróże
(178)
Małe miasteczko
(177)
Powieść amerykańska
(174)
Krainy i światy fikcyjne
(165)
Śledztwo i dochodzenie
(163)
Namiętność
(156)
Przyroda
(151)
Spisek
(143)
Tajemnica rodzinna
(142)
Wieś
(140)
Żydzi
(140)
Uczucia
(139)
Książka w języku angielskim
(133)
Mężczyzna
(132)
Życiowy optymizm
(130)
Samotność
(129)
Trudne życiowe doświadczenia
(128)
Rodzeństwo
(127)
Kościół katolicki
(124)
Podróż
(124)
Biblia
(121)
Sens życia
(121)
Dwór królewski
(119)
Trudne sytuacje życiowe
(119)
Zemsta
(119)
Katolicyzm
(116)
Mała społeczność
(115)
Polska
(115)
Wzajemne wsparcie
(111)
Patriotyzm
(110)
Święta Bożego Narodzenia
(110)
Chrześcijaństwo
(109)
Islam
(105)
Jezus Chrystus
(105)
Refleksje nad życiem
(105)
Matki i córki
(102)
Dziewczęta
(101)
I wojna światowa (1914-1918)
(99)
Prywatny detektyw
(98)
Emocje
(97)
Opowiadanie polskie
(97)
Średniowiecze
(97)
Siostry
(96)
Wartości
(96)
Biografie
(95)
Walka dobra ze złem
(95)
Zdrada
(95)
Dramat polski
(92)
PRL
(90)
Opowiadanie obyczajowe
(89)
Uczniowie
(89)
Chłopcy
(87)
Komunizm
(87)
Ludzie a zwierzęta
(87)
Honor
(86)
Opowiadanie dziecięce polskie
(86)
Powieść angielska
(86)
Duchowieństwo katolickie
(85)
Poszukiwania zaginionych
(85)
Szpiedzy
(84)
Życiowe wybory
(84)
Politycy
(83)
Gatunek
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Medycyna i zdrowie
(1)
1 wynik Filtruj
Książka
W koszyku
Grzegorz Osiński (1967-2022) - fizyk kwantowy, informatyk i kognitywista, w swojej ostatniej przed śmiercią publikacji skierowanej do jak najszerszego grona odbiorców, w przystępny sposób pisze o zagrożeniach jakie płyną ze świata sztucznej inteligencji, wszechobecnych algorytmów i coraz bardziej dominującej roli korporacji BIG TECH.
Ile o nas naprawdę wiedzą BIG TECHY? Czy wiedzą o nas więcej niż nasi najbliżsi? A jeśli tak, to co z tą wiedzą robią lub zamierzają zrobić w przyszłości? Czy chodzi tylko o kwestie reklamowe, czy może również - lub przede wszystkim - o globalne zarządzanie całymi społeczeństwami, kontrolę nastrojów społecznych, oczekiwań, potrzeb, czy wreszcie wyborów politycznych? A może jeszcze o krok dalej, czyli do stworzenia naszych "cyfrowych bliźniaków" zgodnie z tym, co od lat ogłaszają transhumaniści?
Czy jesteśmy już jako całe społeczeństwa cyfrowymi niewolnikami nawet nie zdając sobie z tego sprawy?
Czy jest jakieś wyjście z tej pułapki, w której znalazł się cały świat?
"Powinniśmy również zdawać sobie sprawę, że prawdziwe uzależnienie od internetowych aplikacji społecznościowych ma zupełnie inne oblicze niż się powszechnie uważa. (...) Polega ono na sprzężeniu zwrotnym, kiedy to użytkownik czerpie informacje z portali społecznościowych i jednocześnie pozostawia ogromną ilość informacji na swój temat na serwerach danego serwisu. Na podstawie tych informacji algorytmy generują kolejne porcje informacji, które są coraz lepiej dostosowane do profilu użytkownika, zmieniając jednocześnie w sposób subtelny wiele cech psychologicznych tegoż. Odpowiednio sprofilowane pakiety informacji mogą wpływać zarówno na poglądy, zachowania, styl życia, czy też na zainteresowania. W ten sposób Big Techy konstruują elementy "globalnej narracji", z której użytkownicy zazwyczaj zupełnie nie zdają sobie sprawy" - Fragment książki
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Łodygowice
Brak informacji o dostępności: sygn. 316 (1 egz.)
Wypożyczalnia Filii Pietrzykowice
Brak informacji o dostępności: sygn. 316 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej